Džin, Nekromant, Elf
>> Rozjezd Džinů, Nekromantů
a Elfů |
Zpět << |
* Poznámka: čísla u budov znamenají přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy
** Poznámka 2: u elfů je třeba trochu víc přidat zedníků a naopak ubrat vědců
1. tah:
Hospoda
40 diamantových dolů, 60 škol
500 zedníků, 500 obchodníků
platy 50
podil infra bodu na 0%
2. tah:
40 ddolů, 2 kamenolomy, 1 vědecká lab
350 zedníků, 300 obchodníků, zbytek (526) vědci
platy 48
věda 100 % vědci
3. tah:
Radnice
60 ddolů, 4 kamenolomy, 3 věd. laboratoře, 5 obchodů, 7 palíren,
15 škol
350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (810) vědci
plat 46
4. tah:
třeba Tajemství hmoty
1 věd. laboratoř, 4 kamenolomy, 20 obchodů, 20 knihoven, 22 palíren,
15 škol
350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (997) vědci
plat 49
věda 60% vědci, 40% zedníci
5. tah:
třeba velbloudí stáj
v labyrintu vzít zlato a postavit infra tak aby celkem stálo:
10 kamenných dolů
75 cechů kameníků
25 zedn. dílen
200 palíren
15 tržišť
150 obchodů
15 mag.věží
25 věd. laboratoří
200 knihoven
100 sadů
150 kamenolomů
150 ddolů
300 škol
200 univerzit
zbytek jezírka
nejprve zastavět území, pak koupit 100 (na 1100), zastavět a pak
dokupovat a zastavovat po 200 ac. Až dojdou infrabody dokoupit
na 5100 ac.
350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1183) vědci
plat 46
věda 100% vědci
6. tah:
třeba štáb brn
1000 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1634) vědci
plat 48
7. tah:
třeba čočka
jezírka
200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1666) zedníci
plat 50
věda 70% vědci, 30% zedníci
8. tah:
svatyně ab
jezírka
2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek mágové
věda 20% vědci, 40% zedníci, 40% mágové
(plat 47)
9. tah:
nezaměstnané nejprve všechny do mágů, zkusit kouzlit, pak
500 kameníků, 2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek
(1185) mágové
(plat 50)
věda 10% kam, 30% zed, 10% obch, 30% mág, 20% věd
10. tah:
svatyně ekonomiky nebo dračí zeď (pokud by se dala postavit za
1 tah) :-)
100 siločar, zbytek jezírka
věda po 20% kam/zed/obch/mág/věd
dokoupit na 6500 akrů a počkat na pakty