Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zakladni pravidla pro prosperitu gubernatu(obecne):
Pokud jste to dosud neudělali, prostudujte si manuál (=Nápovědu), především tyto stránky:
Budování gubernátu - http://www.rd2.cz/XaP/html/0/manual/budovani.htm
Profese - http://www.rd2.cz/XaP/html/0/manual/profese.htm
Budovy - http://www.rd2.cz/XaP/html/0/manual/budovy.htm + podkapitoly


Takze jelikoz je tady vetsina gubernatu nezkusenych,doplnuji zakladni pravidla pro prosperitu gubu,ktera plati pro vsechny rasy bez ohledu na bonusy/zapory jednotlivych ras...
Pravidla:
1) Jednim z nejdulezitejsich pravidel je mit zastavene akry!!Vetsina lidi si za veskere zlatacky nakoupi akry a pak je neni schopna zastavet,jelikoz nema dost zlata nebo infra.Tim hlavnim zaporem je vsak fakt,ze veskera vase veda je pryc!!Proto sem se rozhodl vam vysvetlit jak to doopravdy je...zakladem celych profesi je veda,bez ktere vam jaksi vsechny profese nevydelavaji potrebne mnozstvi surovin at uz je to zlato,kameni,infra,mana atd.Vedu dostanete na sto jen dostatecnym poctem vedcu!!Jejich minimalni pocet by mel byt rozloha/3 (cili pokud mate napriklad rozlohu 6000 akru,tak minimalni pocet vedcu by melo byt 2000),tim dosahnete vedy 100%.K teto vede se pak pricitaji procenta,ktere mate u univerzit,ty je nejlepsi drzet mezi 45%-55%,cili celkova veda je pak 145%-155%!!Samozrejme,ze nebudete mit jen jednu profesi,ale hned nekolik a vedu potrebujete u vsech,k tomu slouzi kolonka oznacena Vedci(%),cili pokud mate 5 profesi,tak u kazde z nich byste si meli nastavit 20%!!
2) Patri jeste k vede a je nemene dulezita!A sice,pokud kupujete akry,tak vam veda klesa!!!Doporucuji nakoupit vzdy jen 100 akru,ihned je zastavet a pak se podivat do profesi,o kolik procent vam veda klesla!!Pokud je to cca o 10% pri nakoupeni 100 akru,tak uz zadne dalsi akry nekupujte a kliknete tah,veda vam zase vyroste na maximum a vy zase muzete koupit 100 akru,zastavet a podivat se o kolik klesla,takhle to muzete praktikovat neustale,dokud nebudete mit dost vedcu na to,ze si budete moct koupit i 500 akru za tah a veda vam o moc neklesne!!
3) Budovy:
Budovy jsou dalsi dulezitou strankou,bez ktere vas gubernat nebude moct spravne a hlavne efektivne fungovat,takze jen okrajove...nebudu vysvetlovat,k cemu jsou dilny,snad jen zduraznim,ze prilis mnoho dilen je k nicemu a jen vam berou akry,ktere muzete zurocit nekde jinde!!Daleko dulezitejsi jsou cechy,ktere slouzi ke zvyseni produktivity jednotlivych profesi!!Cechy je dobre udrozovat kolem 30%,vyjimkou jsou vsak cechy u obchodniku,ktere je dobre drzet kolem 50%!!
Manufaktury jsou dobre hlavne pri zacatcich,ale postupem casu jak gubernat roste ztraceji svuj vyznam a hlavne s pribyvajicim poctem klesa jejich vykon!!
Skoly a univerzity nekompromisne na 50%,na nich vse stoji a pada!!Bez skol se zaucuji novacci v profesich dlouho a bez univerzit mate nizsi vedu,cili nizsi vykon u kazde profese,cili nizsi zisky!!Tot vse,co dodat?!!
4) Magie:
Jen okrajove...nejdulezitejsi podpurna kouzla jsou tyto:
Pracovitost:...zvysuje vykonnost kazde profese krome magu a druidu!!
Dobra nalada:...po dostaveni specialni budovy Hospoda U Cerveneho draka vam dovoluje snizit platy na 42 a popularita bude stale 100!!
Plodnost:...zvysuje prirustek obyvatel za tah
Magicke fluidum:...zvysuje silu magu a vykonnost druidu!!
Stesti:...vetsi moznost nalezeni veci v labu,priletnuti draka,nalezeni zlata ve zlatem dole
Vse ostatni najdete v manualu RDcka...
Pocet magu by mel byt takovy,aby vam vychazelo cca 8-9 kouzel z deseti seslanych!!Min urcite ne!!

Jak na popularitu a magii?
Popularitu dostaneš na 100 tím, že dáš platy na 50. Pokud máš postavenou hospodu a popularitu na 100, můžeš platy snížit na 46 a nic se nestane. Pokud budeš mít nakouzlenou dobrou náladu, můžeš platy snížit o další 4 na 42.
Pokud chceš kouzlit, musíš mít v profesích mágy - ti čarují. Je potřeba mít jich asi rozloha/2, aby kouzla vycházela. Dále musíš vyrábět manu (druidi a manová jezírka). Pokud už máš průsečik obchodních cest (speciálka - všechny speciální budovy se tak nazývají), můžeš manu kupovat. V nastavení si určíš maximální cenu za kterou se má koupit z tržiště a ona se koupí jen tolik kolik je potřeba. Kouzlíš si na sebe dobrou náladu, pracovitost a magické fluidum. Pracovitost každý tah (zvedá výkon v profesích na dvojnásobek (možná víc, nikdy jsem to nepočítal), fluidum (pokud na to máš magickou knížku) tak jednou za 2-3 tahy a dobrou náladu podle potřeby. Mám stabilně nastaveno každý 4 tah. Hlavně kontroluj aby vycházela, nebo ti klesne popularita a budeš opět muset zvedat platy aby se ti vrátila zpátky.
Domobrana a magicka kniha navic
Jako další - po dostavění si zapněte v armádě funkci speciálky - Domobrana. Značně se vám zvedne obrana gubernátu, protože se brání i dělníci v profesích.

Kdo má postavený Magický palác a není džin (ten má už v okamžiku založení všechny magické knihy), tak si v sekci magie může přidat další magickou knihu kouzel.

Co mam delat po dosazeni pozemkoveho limitu?!
Jsou pro Vas pripraveny dalsi dve aliance,ktere se zameruji na proskoleni klikani pod magii,umeni zbrojeni atd...proste vse,co budete potrebovat v bezne alianci!
Tyto aliance nesou nazev:
Academy of War A
Academy of War B
Od gubernatu, ktery pozada o vstup do Akademie, se pozaduje:
- trojtah
- plne zasoby infra a zlata
- postavene vsecky specky

Od gubernatora se vyzaduje:
- poslusnost, jako v kazdem jinem skolskem zarizeni :)
- znalost farmareni, orientace v zakladnich pojmech RedDragonu
- pravidelnost odehravky

Doporučení k přijetí dává ředitel (prof.RNDr.AdmiS.DSc.)

!ROZJEZDY!
(na první den, pokračování už je na vás)


Brouček: (ala Kasper)
knížky si vemte 2 a 5.


1.tah-takže máme 1000 lidí rozdělíme to 500 do vědců a 500 do zedníků a vedu dáme všechnu k vedcům. platy na 30
budov máme 62(30 dáme do škol,15 do kamenolomu,5 do diamantovejch dolů,zbytek asi 12 dáme do cechů u zedníků)
a nastavíme 0% na výrobu infrabodů a dáme stavět radnici.

2.tah přijdou lidi tak zhruba 100 jich dáme do zedníků a 100 do obchodníků a zbytek do vědců,a budovy na budky k vědě a zedníkům aby se tam vešli.

3.tah lidi dáme do vedců a tak 100 do zedníků.budovy do cehů u vedců.a platy na 34 (nedavat je na moc víc a ani dřív to nezvedat. a pokud nedáte ty obchodníky tak vubec nezvedat nad 30 jinak dojde zlato)

4.tah je dostavená radnice tak dáme stavět hospodu
lidi naházíme do vedců (zhruba 1000 by jich mělo být),100 obchodníků a zbytek do zedníků.budovy do cechů u vedců.

5.tah dostavena hospoda.a šup dolabu pro 10M zlata

koupim 100 landu, zastavim. Koupim 100 landu, zastavim. Opakuju dokud nedojde infra. Pak koupim pozemky na rozlohu 4000.

Zastaveni: farmari 35/50, kamenici a zednici 45/100, obchodnici 15/50, magove 30/100, vedci 30/100. (dilny/cechy). Skoly 150, manufaktury 40, manovy jezirka 150!, zbytek univerzity.platy na 50 a dam stavět velbloudí stáj nebo tajemství hmoty. je to jedno druhý kolo budete stavět to druhý.

6. tah dame všechny lidi do vedcu

7.tah stavíme svatyni
vedců tak 3500,1500zedníků,100obch. a zbytek kameníci.

8.tah dáme 1500 magů. vedci by už meli makat naplno takže rozdělíme vedu po 22 ke kameníkům,zendíkům,obchodníkům,magům.

9.tah už mužem zakouzlit pracku ,snad vám vyjde no
a mágy zvýšíme na 2500 a obchodníky zvednem na 200 a zbytek kameníky

10.tah (pokud vyjde pracka tak je svatyně postavená pokud ne tak až 11. i to je dobrý)budem brát že vyšla jelikož mě vyšla.
skočíme si do labu pro další prachy ,lidi narvem do obchodníků na 1000 a pak mezi zedníky a kameníky a nastavíme automaticky kouzlit pracku každej tah.a čekáme na druhej den až neběhnou pakty.
budovy co ste občas mohli postavit. (neco malo.tak davejte do vedeckejch cechů nebo univerzit)pak si to hlídejte v dalších dnech aby vám to jelo přibližně takhle a vydelávali ste a ty ceny specky nejak proste přemejšlet nadtím kolik vám delaj zedníci a kolik stojí. )



ČLOVĚK: (ala kozlice)
knížky 1,2,5


1 tah:

platy na 50
podíl infra budov 0
nastavit radnici ve speciáních budovách
20 zlatých dolů, 15 kamenolomů
65 škol
všechnu vědu k vědcům
500 zedníků
500 vědců

2 tah

+ 194 lidí
+ nějaký prachy a jídlo
1 zednická dílna
10 knihoven a 7 palíren
100 lidí do zedníků
94 do kameníků

3 tah

+ 209 lidí
+ nějaký peníze a jídlo
nsatvím hospudu u červeného draka
2 vědecké laboratoře 6 palíren,1 zdenická dílna
100 lidí zedníci zbytek vědci

4 tah

+ 217 lidí
+ nějaký peníze a jídlo
nastavím tajemství hmoty
2 zednické dílny
10 cechů kameníků
11 knihoven

všdce na 700 zedníky na 800 a zybtek do kameníků

5 tah

zajdu do labu vyzvednu 10 milonů
nastavím magickou čočku
+ 221 lidí
+ nějaký jdílo a zlato
psotavím 110 škol
15 zednických dílen 15 kamenických
100 knihoven + 15 vědeckých laboratoří
10 sadů
100 manových jezírek
150 dílen pro kameníky
150 dílen pro zedníky
100 dílen pro obchodníky
65 domků


cyklicky kupuju 50 pozemků aby sem ušetřil infra(koupím 50 pozemků zastavím a tak dokud můžu zastavovat)
nákup
50 domků
50 universit
50 universit
50 domků
50 domků
50 domků
50 domků
50 domků
50 domků
a furt stavíte domky dokud vám nejdojde iánfra
dokoupíte na 2000 akrů
všchny lidi do vědců

6 tah

nastavím štáb rychlého nasazení
všechny lidi do věců


rozhodím vědu na 20 mezi vědce, obchodníky,kameníky zedníky a mágy
5 magickejch věží zybtek do siločar

7 tah

+ 578 lidí
nastavím stáj
500 lidí do kameníků 78 do zedníků
80 domků postavím

8 tah došlo kamení :-) ale jenom tesně tak to nebudu předělávat

nastavím svatini autorova bohatství
všechny lidi do mágů
postavím 32 kamenolomů
koupím 200 landů
59 domků

9 tah

+759 lidí
150 do zedníků
150 do kameníků
59 do obchodníků
300 mágové zkusím zakoulit plodnost a pokud zybde mana tak i pracovitost.

10 tah:
du do labu pro dalších 10 mega a čekám na zířejší pakty tady se údaje rozchází kvůli tomu jak vám vyjdou kouzla

koupím tak na 6000 akrů a další den nestavím specky dokud nezastavím volné akry pak pokračuju ve stavění

jinak postavím domky a začnu cpát lidi ve velkým do obchodníků zedníků a kameníků tak aby bylo u obchodníků výkon tak nad 1000 zbytek lidí cpu do zedníků a kameníků ve stejném poměru a dávám bacha na jídlo




Džin,Nekro: (ala Elfi Hlidka = Pognom)

-funguje i pro elfíka jen je třeba trochu přidat zedníků a naopak je možna lehce ubrat vědců
knížky si vemte třeba 1,2,3,4,5

čísla u budov jsou přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy

1. tah

Hospoda
40 diamantových dolů, 60 škol
500 zedníků, 500 obchodníků
platy 50
podil infra bodu na 0%

2. tah

40 ddolů, 2 kamenolomy, 1 vědecká lab
350 zedníků, 300 obchodníků, zbytek (526) vědci
platy 48
věda 100 % vědci

3. tah
Radnice
60 ddolů, 4 kamenolomy, 3 věd. laboratoře, 5 obchodů, 7 palíren, 15 škol
350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (810) vědci
plat 46

4. tah
třeba Tajemství hmoty
1 věd. laboratoř, 4 kamenolomy, 20 obchodů, 20 knihoven, 22 palíren, 15 škol
350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (997) vědci
plat 49
věda 60% vědci, 40% zedníci

5.tah
třeba velbloudí stáj
v labyrintu vzít zlato a postavit infra tak aby celkem stálo:
10 kamenných dolů
75 cechů kameníků
25 zedn. dílen
200 palíren
15 tržišť
150 obchodů
15 mag.věží
25 věd. laboratoří
200 knihoven
100 sadů
150 kamenolomů
150 ddolů
300 škol
200 univerzit
zbytek jezírka

nejprve zastavět území, pak koupit 100 (na 1100), zastavět a pak dokupovat a zastavovat po 200 ac. Až dojdou infrabody dokoupit na 5100 ac.

350 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1183) vědci
plat 46
věda 100% vědci

6. tah
třeba štáb brn
1000 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1634) vědci

plat 48

7. tah
třeba čočka
jezírka
200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1666) zedníci
plat 50
věda 70% vědci, 30% zedníci

8. tah
svatyně ab
jezírka
2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek mágové
věda 20% vědci, 40% zedníci, 40% mágové
(plat 47)

9. tah
nezaměstnané nejprve všechny do mágů, zkusit kouzlit, pak
500 kameníků, 2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1185) mágové
(plat 50)
věda 10% kam, 30% zed, 10% obch, 30% mág, 20% věd

10. tah
svatyně ekonomiky nebo dračí zeď (pokud by se dala postavit za 1 tah) :-)
100 siločar, zbytek jezírka
věda po 20% kam/zed/obch/mág/věd

dokoupit na 6500 akrů a počkat na pakty


Brouček II
(Pognom):

čísla u budov znamenají přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy
knihy 1,5 (nebo 2,5)

1. tah
specka: hospoda
infra: 35 diadolů, 25 škol, 2 zednické dílny
profese: 700 zedníků, 300 obchodníků
věda: 100% vědci, podíl na výzkum: 0%, priorita: ekon.zkušenosti
platy: 50
podíl infra (sekce budovy): 0

2. tah
infra: 5 kamenolomů, 5 diadolů, 14 škol
profese: 700 zedníků, 300 obchodníků, zbytek (336) alchymisti
platy: 49

3. tah
specka: radnice
infra: 1 zednické dílna, 11 škol, 15 kamenolomů, 2 obchody
profese: 800 zedníků, 300 obchodníků, 400 alchymistů, 168 vědců
platy: 46

4. tah
specka: tajemství hmoty
infra: 5 vědeckých laboratoří, 26 knihoven, 10 sadů
profese: 1000 vědců, 250 obchodníků, zbytek (787) zedníci
platy: 49

5. tah
zajít do labyrintu pro zlato
specka: velbloudí stáj
infra: nejprve zastavět volné území a pak vždy po 50 akrech nakoupit území a zastavět aby stálo:
kamenný důl: 22, cech 20
zednická dílna: 35, palírna: 40
tržiště: 15, obchod: 10
magická věž: 15
vědecká laboratoř: 25, knihovna: 45
ovocný sad, kamenolom, diadůl, jezírka: 150
školy: 300
univerzity: 150
zbytek jezírka
poté dokoupit území na 5100 – prostě za zbytek
profese: 750 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1503) vědci
platy: 46

6. tah:
specka: štáb brigády RN
infra: 5 vědeckých laboratoří
profese: 3500 vědců, 200 obchodníků, zbytek (1312) zedníci
platy: 48

7. tah:
specka: magická čočka
infra: magické věže
profese: 200 obchodníků, 2000 mágů, 3500 vědců, zbytek (1738) zedníci
věda: 60% vědci, po 20% zedníci, mágové
platy: 50

8. tah
specka: svatyně autorova bohatství
infra: dílny (třeba farmy, kamenné doly, lesíky)
profese: 3500 zedníků, 200 obchodníků, 2000 mágů, 3500 vědců, zbytek kameníci
magie: zkusit seslat štěstí (pokud se nepovede tak víckrát), náladu
věda: 30% zedníci, 10% kameníci, 20% vědci, obchodníci, mágové

9. tah
profese: 3500 zedníků, 200 obchodníků, 500 druidů, 2500 mágů, 3500 vědců, zbytek (2007) kameníci
magie: pracovitost
věda: po 20% kameníci, zedníci, obchodníci, mágové, vědci

10. tah – podruhé pro 10 000 000 penízků do labu, seslat pracovitost a … první testík: co dál? :-)

poradím, že dnes už netaháme (přestože zbývá pár tahů, necháme si je na zítra), lidi dávat i do kameníků (aby i s kamenolomy vydělávali tolik jako je výkon zedníků) a farmářů - brouci jsou strašně nenažraní tak bacha aby nedošlo jídlo
věda: 14-15% farmáři, kameníci, zedníci, obchodníci, druidi, mágové, vědci

Gnom
(Pognom)

knihy 1,2,5
čísla u budov znamenají přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy

1. tah
specka: hospoda
infra: 40 diadolů, 60 škol
profese: 500 zedníků, 500 obchodníků
věda: 100% vědci, podíl na výzkum: 0%, priorita: ekon.zkušenosti
platy: 50
podíl infra (sekce budovy): 0

2. tah
infra: 5 zednických dílen, 15 kamenolomů, 10 palíren, 13 obchodů
profese: 700 zedníků, 300 obchodníků, zbytek (252) alchymisti
platy: 49

3. tah
specka: radnice
infra: 20 palíren, 17 obchodů, 25 diadolů, 10 kamenolomů, 2 laboratoře
profese: 750 zedníků, 300 obchodníků, zbytek (479) alchymisti
platy: 46

4. tah
specka: tajemství hmoty
infra: 5 vědeckých laboratoří, 45 palíren, 28 laboratoří, zbytek (23) obchody
profese: 700 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (942) vědci
platy: 49

5. tah
specka: velbloudí stáj
zajít do labyrintu pro zlato
infra: nejprve zastavět volné území, pak koupit 100 akrů, zastavět a dále po 200 akrech aby stálo:
kamenný důl: 20, cech 75
zednická dílna: 30, palírna: 180
tržiště: 10, obchod: 135
magická věž: 15
vědecká laboratoř: 20, knihovna: 100
ovocný sad: 100, kamenolom: 200, diadůl, jezírko, laboratoř: 150
školy: 300
univerzity: 200
zbytek (2) palírny
poté koupit 3250 akrů (na 5150)
profese: 700 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1286) vědci
platy: 46

6. tah:
specka: štáb brigády RN
infra: palírny, jezírka
profese: 200 obchodníků, 1700 vědců, zbytek (2320) zedníci
věda: 30% mágové, vědci, 40% zedníci
platy: 48

7. tah:
specka: magická čočka
infra:jezírka
profese: 3200 zedníků, 200 obchodníků, 1700 vědců, zbytek (1043) mágové
věda: 30% zedníci, mágové, 10% kameníci, obchodníci, 20% vědci
platy: 50

8. tah
specka: svatyně autorova bohatství
infra: 10 mag. věží, 50 siločar, 5 lesíků, 25 univerzit, zbytek jezírka
profese: příchozí lidi nejprve do mágů, zakouzlit a pak: 3500 zedníků, 500 kameníků, 2000 mágů, 1700 vědců, zbytek (431) obchodníci
věda: 20% kameníci, zedníci, obchodníci, mágové, vědci
magie: štěstí (pokud nevyjde, zkusit vícekrát), když zbyde mana tak fluidum, nálada

9. tah
produhé pro 10 000 000 penízků do labu, seslat pracovitost a … první testík: co dál? :-)

poradím, že dnes už netaháme (přestože zbývá pár tahů, necháme si je na zítra, leda 1 klik pokud by ještě nestála svatyně), lidi dávat i do kameníků (aby i s kamenolomy vydělávali tolik jako je výkon zedníků)
věda: po 16-17% kameníci, zedníci, obchodníci, druidi, mágové, vědci

Obr
(Pognom)


čísla u budov jsou přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy
knihu žádnou

1. tah
Hospoda
40 diamantových dolů, 60 škol
500 zedníků, 500 obchodníků
platy 50
podíl infra 0%
věda 100 % vědci

2. tah
40 ddolů, 3 kamenolomy
350 zedníků, 500 vědců, zbytek (302) obchodníci
platy 48

3. tah
Radnice
60 ddolů, 2 kamenolomy, 3 věd. laboratoře, 10 obchodů, 5 palíren, 15 škol
300 zedníků, 800 vědců, zbytek (204) obchodníci
plat 46

4. tah
třeba Tajemství hmoty
2 věd. laboratoř, 5 kamenolomů, 20 obchodů, 25 palíren, 25 škol, 29 knihoven,
200 obchodníků, 950 vědců, zbytek (303) zedníci
plat 49
věda 60% vědci, 40% zedníci

5.tah
třeba velbloudí stáj
v labyrintu vzít zlato a postavit infra tak aby celkem stálo:
10 kamenných dolů
75 cechů kameníků
25 zedn. dílen
210 palíren
15 tržišť
150 obchodů
15 mag.věží
25 věd. laboratoří
200 knihoven
100 sadů
150 kamenolomů
150 ddolů
300 škol
200 univerzit
zbytek (143) jezírka

nejprve zastavět území, pak koupit 100 (na 1100), zastavět a pak dokupovat a zastavovat po 200 ac. Až dojdou infrabody dokoupit na 5150 ac.

300 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1096) vědci
plat 46
věda 100% vědci

6. tah
třeba štáb brn
kamenolomy
200 obchodníku, 2000 vědců, zbytek (330) zedníci
plat 48
koupit 100 pozemků

7. tah
třeba čočka
jezírka
200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1224) zedníci
plat 50
věda 70% vědci, 30% zedníci
koupit 50 pozemků

8. tah
svatyně ab
jezírka
1900 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (171) mágové
60% zed, 20% mágové, 20% věd
(plat 47)

9. tah
1900 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1093) mágové
(plat 50)
věda 15% kam, 30% zed, 10% obch, 30% mág, 15% věd

10. tah
třeba dračí zeď
siločáry
zkusit pracku nebo náladu
2000 vědců, 1500 mágů, 200 obchodníků, 1900 zedníků, zbytek (576) kameníci
věda po 20% kam/zed/obch/mág/věd

dokoupit hlínu na 6500 (prostě tak aby se stále dala postavit dračí zeď 1 tahem)
počkat na pakty

Trpajzlík
(Pognom)

2. nebo 5. kniha
jako vždy - čísla u budov jsou přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy

1. tah
Hospoda
40 diamantových dolů, 60 škol
500 zedníků, 500 obchodníků
platy 50

2. tah
40 ddolů, 2 kamenolomy, 1 vědecká lab
276 zedníků, 300 obchodníků, 600 vědců
platy 48
věda 100 % vědci, podíl na výzkum 0% (!!)

3. tah
Radnice
60 ddolů, 4 kamenolomy, 3 věd. laboratoře, 5 obchodů, 7 palíren, 15 škol
260 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (900) vědci
plat 46

4. tah
třeba Tajemství hmoty
2 věd. laboratoř, 4 kamenolomy, 20 obchodů, 38 knihoven, 23 palíren, 15 škol
260 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1087) vědci
plat 49
věda 40% vědci, 60% zedníci

5.tah
třeba velbloudí stáj
v labyrintu vzít zlato a postavit infra tak aby celkem stálo:
10 kamenných dolů
75 cechů kameníků
25 zedn. dílen
200 palíren
15 tržišť
150 obchodů
15 mag.věží
25 věd. laboratoří
200 knihoven
100 sadů
150 kamenolomů
150 ddolů
300 škol
200 univerzit
zbytek (155) jezírka

nejprve zastavět území, pak koupit 100 (na 1100), zastavět a pak dokupovat a zastavovat po 200 ac. Až dojdou infrabody dokoupit na 5100 ac.

260 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1273) vědci
plat 46
věda 100% vědci

6. tah
třeba štáb brn
palírny
200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (634) zedníci
plat 48

7. tah
třeba čočka
jezírka
200 obchodníků, nebo 2100 zedníků, 1566 vědců
plat 50
věda 100% zedníci

8. tah
svatyně ab
jezírka
2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek mágové
věda 20% zedníci, 40% mágové, 40% vědci
(plat 47)

9. tah
podruhé do labyrintu pro peníze
dračí zeď
siločáry
nezaměstnané nejprve všechny do mágů, zkusit kouzlit, pak
500 kameníků, 2000 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1185) mágové
(plat 50)
věda 10% kam, 30% zed, 30% mág, 30% věd
dokoupit na 6500 akrů a počkat na pakty

další den po 1. tahu
věda po 20% kam/zed/obch/mág/věd


Tabulka od jakých cen se vyplatí prodávat místo alchymistů, resp. do jaké ceny se vyplatí nakupovat suroviny spíš než si je vyrábět. Předpokladem je, že máte zlatý důl a že nekouzlíte štěstí (pak se všechny ceny o něco zvýší, např. 114 místo 110) Porovnává pouze alcháče/ostatní profese, která z profesí se hodí nejvíc si už musíte spočítat sami


PRODEJ Mana Zbraně Kamení Jídlo NÁKUP Mana Zbraně Kamení Jídlo
Lidi 330 110 110 110 Lidi 287 95 95 95
Elfi 275 100 116 110 Elfi 239 87 100 95
Hobiti 427 121 135 101 Hobiti 371 105 117 87
Trpaslíci 388 110 79 110 Trpaslíci 337 95 68 95
Džini 267 165 116 116 Džini 232 143 100 100
Skřeti 440 110 110 170 Skřeti 382 95 95 147
Nekro 270 99 99 99 Nekro 234 86 86 86
Brouci 310 104 104 104 Brouci 269 90 90 90
Obři 330 74 100 110 Obři 287 64 87 95
Gnómové 330 110 110 110 Gnómové 287 95 95 95
Enti 330 110 110 81 Enti 287 95 95 70

PRODEJ od kolika se vyplatí místo alcháčů prodávat.
NAKUP do kolika se vyplatí kupovat za peníze od alcháčů. Jedná se o tu cenu, co je těsně pod obrázkama surovin.