Obr
>> Rozjezd Obrů |
Zpět << |
* Poznámka: čísla u budov znamenají přírůstky (kromě 5. tahu), u profesí celkové stavy
1. tah:
Hospoda
40 diamantových dolů, 60 škol
500 zedníků, 500 obchodníků
platy 50
podíl infra 0%
věda 100 % vědci
2. tah:
40 ddolů, 3 kamenolomy
350 zedníků, 500 vědců, zbytek (302) obchodníci
platy 48
3. tah:
Radnice
60 ddolů, 2 kamenolomy, 3 věd. laboratoře, 10 obchodů, 5 palíren,
15 škol
300 zedníků, 800 vědců, zbytek (204) obchodníci
plat 46
4. tah:
třeba Tajemství hmoty
2 věd. laboratoř, 5 kamenolomů, 20 obchodů, 25 palíren, 25 škol,
29 knihoven,
200 obchodníků, 950 vědců, zbytek (303) zedníci
plat 49
věda 60% vědci, 40% zedníci
5.tah:
třeba velbloudí stáj
v labyrintu vzít zlato a postavit infra tak aby celkem stálo:
10 kamenných dolů
75 cechů kameníků
25 zedn. dílen
210 palíren
15 tržišť
150 obchodů
15 mag.věží
25 věd. laboratoří
200 knihoven
100 sadů
150 kamenolomů
150 ddolů
300 škol
200 univerzit
zbytek (143) jezírka
nejprve zastavět území, pak koupit 100 (na 1100), zastavět a pak
dokupovat a zastavovat po 200 ac. Až dojdou infrabody dokoupit
na 5150 ac.
300 zedníků, 200 obchodníků, zbytek (1096) vědci
plat 46
věda 100% vědci
6. tah:
třeba štáb brn
kamenolomy
200 obchodníku, 2000 vědců, zbytek (330) zedníci
plat 48
koupit 100 pozemků
7. tah:
třeba čočka
jezírka
200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1224) zedníci
plat 50
věda 70% vědci, 30% zedníci
koupit 50 pozemků
8. tah:
svatyně ab
jezírka
1900 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (171) mágové
60% zed, 20% mágové, 20% věd
(plat 47)
9. tah:
1900 zedníků, 200 obchodníků, 2000 vědců, zbytek (1093) mágové
(plat 50)
věda 15% kam, 30% zed, 10% obch, 30% mág, 15% věd
10. tah:
třeba dračí zeď
siločáry
zkusit pracku nebo náladu
2000 vědců, 1500 mágů, 200 obchodníků, 1900 zedníků, zbytek (576)
kameníci
věda po 20% kam/zed/obch/mág/věd
dokoupit hlínu na 6500 (prostě tak aby se stále dala postavit
dračí zeď 1 tahem)
počkat na pakty